NAJBLI特ZY MECZ ZAG牞IA   [X]
Wyjazd:
Data: , godz.
R   E   K   L   A   M   A
  
MENU
 
GALERIE ZDJ岊
 

Gemius - lider w badaniach Internetu
 
  
 Wis豉 Krak闚 2005 PP (dom) 
JasioJasio
Zdj璚ie ogl康ano 46088 razy   [Zobacz ca陰 galeri...]
32/43

 Wasze komentarze:
(16.06.2005) - tom (83.27.119.170): ZAWSZE ZAG牞IE BYΜ JEST I B犵ZIE
(16.06.2005) - Morales Zawisza (212.122.214.170): wypas ta koszulka. pozdro dla Was
(22.09.2005) - remik (83.16.149.154): Zag喚bie jest najlepsze
(8.10.2005) - bibik-usa (69.216.237.251): Nie pokonane nasze ZAGLEBIE kochane!!!!!
(25.03.2006) - matt (86.140.160.232): Zag喚bie pany-git zdj璚ie
(16.04.2006) - czarna-mck (83.14.230.214): ZAG牞IE LUBIN ZAWSZE GOR
(21.04.2006) - ma貪osia (81.168.168.92): ZAG牞IE NIE POKONANE I NASZE !!!
(29.04.2006) - gks belchatow (85.219.248.3): pozdro fajne zdjecie :)
(9.05.2006) - RKS RADOMIAK RADOM II LIGA PANY (82.139.8.20): POZDRO FAJNE ZDJECIE
(14.05.2006) - Kibic (83.8.5.46): Konkret:)) Gdzies tam pod nia jestem:)
(4.06.2006) - TomaszAG (84.10.31.10): Tylko Arka Gdynia
(13.06.2006) - (83.27.127.173): B鏏r Marcisz闚+Arka Gdynia+Odra Opole=Najlepsi przyjaciele zag喚bia!!!
WIELKIE ZAG蛀BIE!!!
(13.07.2006) - cim (83.15.128.58): cieszycie si takimi biednymi zdi璚iami
(13.07.2006) - cim (83.15.128.58): widzieli軼ie kiedy zdiecia z WIS訝 KRAK轑
(14.07.2006) - cim (83.15.128.58): wogule jeste軼ie fajni
(14.07.2006) - cim (83.15.128.58): fajnie przegrywali軼ie z wis陰 7-0 i 6-0
(17.07.2006) - Lupus---cim (83.14.230.214): Podobno dzieciom do lat 13 zabroniony jest dost瘼 do internetu,wi璚 do pod騜ki ryjka a nie do monitora bo zg逝piejesz i zostaniesz brakuj帷ym ogniwem w teorii Darwina...A ta twoja Wis豉 zobaczymy co poka瞠 teraz w Europie...
(18.07.2006) - cim (83.15.128.58): co to znaczy do podro磬i miedziany analfabeto
(22.07.2006) - Anty (80.53.118.238): S逝chaj cim... neostrade dosta貫 na gwiazdk czy urodzinki? I nie napinaj sie dzieciaku na internecie bo o鄉ieszasz innych kibic闚 Wis造 kt鏎zy tego nie robi! Koszulka bardzo 豉dna!
(20.08.2006) - do cim (83.14.230.214): ej cim nie "podR騜ki" tylko pod騜ki.
I kto tu nie umie czyta?
Lajkoniku
(25.08.2006) - Szczecinianin (87.207.49.12): Uuu troche s豉be Zdj璚ia TYLKO POGON SZCZECIN ZOBACZCIe Pozdro Dla Was !
(1.09.2006) - do cim (84.40.149.108): fajnie ze dosta貫s internet na urodziny
(17.11.2006) - pedrak (81.168.240.237): dalej mi sie podoba ta koszulka ale i dalej uwzak ze zaglebie pod wzgledem sektorowek nie jest mocne! ale i na mczeu jutrzejszym z leg() nad komplet i na stadionie i na kk ale zeby niebylo tak jak z wisla ze cala gora w h** nic nie robi tylko dlubie slonecznik ( wogole na stadionach powinni skonczyc ze sprzedawaniem sloneczmika:-)
(1.01.2007) - Rudy (83.27.213.72): spox zdj璚ie zag喚bie pany tr鎩 kolorowe szatany
(13.01.2007) - remas (213.155.169.10): jestem kibicem pogoni szczecin i pisze wtym miejscu ale bieda
(13.01.2007) - Konrad (83.29.217.146): dobrze trenujesz
(13.01.2007) - (83.29.217.146): Laionek!!!!!!!!!
(7.02.2007) - lecyk (83.8.37.2): cim jak jeste kibicem wis造 to po jakiego hu** wchodzisz i piszesz g逝pie komentarze i sie prze酥ij...wi郵aku a co do zdj璚ia to super wysz這 tylko 瞠by na meczach cz窷ciej by豉 np.na pustej trybunie ko這 kk
(13.03.2007) - andriu (89.78.63.55): zarombista koszulka !!!!!!!!!!!!!! na lechu to fantastycznie wygladalo kibic ZAGLEBIA LUBIN z Dabrowy Gorniczej
(9.05.2007) - add (83.15.128.58): zaraz spadacie do2 ligi
(16.05.2007) - martin i wojtas (87.105.33.141): WIELKIE, WIELKIE, WIELKIE Zag喚bie!!!
(19.05.2007) - MAti21 (87.105.39.164): PO co POgo Szczecin tu pisze jak przegra這 z nami 6:2! a najlepsze jest Zag喚bie!!!
(27.05.2007) - MAti21 (87.105.39.164): Wczoraj mieli鄉y mistrza!!
(12.06.2007) - aniczka (83.22.116.194): ja mieszka,M W CHORZOWIE ALE JESTEM ZA ZAGLEMBIEM
(10.07.2007) - wojtas nowogrod bobrzanski (83.18.139.226): kocham zaglebie lubin pany
(24.07.2007) - !!! (83.8.26.134): wafle
(22.09.2007) - przemy郵 (217.98.81.2): motor lublin
(28.09.2007) - do przemy郵 (84.40.157.108): Now 豉郾ie przemy郵 to co napisa貫.
(2.01.2008) - WZL (89.79.9.62): wszystkie druzyny co maja takie koszule swoich klubow to opjebali od zaglebia tak jak piosenka czy wygrywasz to tera legia sie kozaczy ze to oni se wymyslili 1 lamowate zgabiacze
(31.01.2008) - WZL (79.186.122.218): o nareszcie moj rozmiar :PP
(26.02.2008) - Gryf (83.16.150.163): Czy wygrywasz czy nie ja i tak Kocham CI!!!! WZL
Gryf闚 奸御ki za Zag喚biem!!!!
(5.03.2008) - domino199612 (78.8.78.131): zajefajne zdj璚ionka i spoko stronka mozna sie duzo dowiedziec
(19.08.2009) - RUCH CHORZOW (77.253.162.17): fajno koszulka pozdr HZL WZL DO ZOBACZENIA W PIATEK R&W SZCUNEK ZAGLEBIE
(24.05.2010) - kulah (83.27.83.65): ta koszulka jeszcze istnieje? jesli tak to miloby bylo ja znow zobaczyc na przodku :)
(3.07.2010) - do kulah (178.182.98.79): Niestety koszulka jest za du篡ch rozmiar闚 i przesz豉 do historii :(
(1.08.2010) - Ericson (84.10.77.10): jaki przodek kopidole? to jest m造n tak jak nasz stary m造n na pami皻nym 逝ku!!! Przodek kojarzy mi si z chamstwem i zarozumialstwem
(5.09.2010) - pieczara (109.243.152.49): arka gdynia za喚bie lubin odra opole
zawisza bydgoszcz lech pozna
pozgro z polkowic
(16.05.2011) - Gudi (87.105.238.76): HEJ-HEJ HEJ HEJ To Zag貫bie Lubin To Miedziowa Armia Dzisiaj Na Trybunach Bawi Sie!!!!!!!!

 
Dodaj sw鎩 komentarz:
Pseudonim:

Email:

Tre嗆 komentarza:



Zamieszczaj帷 sw鎩 komentarz wyra瘸sz zgod na jego ewentualne nieodp豉tne opublikowanie (w ca這軼i lub fragmentach) w innych mediach, a w szczeg鏊no軼i internecie, telewizji, radiu i prasie.